Популярни публикации

четвъртък, 24 април 2014 г.

Само вас да ви имам- Е.Филипова

САМО ВАС ДА ВИ ИМАМ...
Не надничай в съня ми..,
там няма хора познати.
Само злодеи бродят с ангелски лик.
Разтерзават ме дяволи крилати
и се плаша и стена от моя си лик.
Аз крещя и викам на сън-и продънвам ушите.
В страх треперя,но не тръгва си още кошмара
от мен.И в съня живота ми удря шамари,
той не дава мир на съня ми и да са тихи зорите.
Всяка нощ аз далече отивам,отдалече се
връщам,
след жестока борба.А не знаеш колко дяволи
срещам
и в борба пазя от тях -децата и теб.
Вие тук останете в светлото,в земното...
Аз сама ще се справя.Ще направя вертеп.
от злодеи,кошмари,дяволи в тъмното.
Ще подпаля и Ада отново!И Рая в небето!
Ще продъня земята!Ще изтръгна сърцето...
Само вас да ви имам.Но сега и на яве!
Пък аз ще се справя с моите нощни кошмари.
Елена Филипова-Анеле.

Няма коментари:

Публикуване на коментар