Популярни публикации

събота, 24 май 2014 г.

Българка-емигрантка!- Кр.Димитров

     Не ще се обидя, на разни велможи.
Емигрантка съм! Българка. Защо да е срам?
Аз не търкам с…бедра, Парламентските ложи,
Емигрантка-Боец съм...Това си го знам...
А на кой ли ще готвя...На кой ще слугувам,
си е мой емигрантски и личен секрет...
Силикони си нямам и уста не надувам,
сутрин почвам във седем, вечерта е до пет…
И в живота ми, моля, недейте се меси!..
Да, да, Вие депутатке, с мъжкият глас.
И не се лигавете, Парламентски принцеси,
че съм аз Патриотка…по-голяма от Вас…
Аз си храня децата и родители също...
Със заплати и пенсии в света сме за смях.
Тя-България беше страна всемогъща,
заради Вас ми живее, Родината в страх…
Но обичам България! Пак ще се върна!
Аз свободна съм тук! Не съм арестант...
И земята си, родната, пак ще прегърна.
Аз съм Българка!..Точка! Жена-Емигрант…
Красимир Димитров/Кресто Миров/

Няма коментари:

Публикуване на коментар