Популярни публикации

вторник, 29 октомври 2013 г.

ФРЕНСКИ СЕЛСКИ ХЛЯБ- от блога "САМО ЗА ГЛАДНИ"

Продукти: 10 гр мая, 1 ч л захар, 10 гр сол ( на мен ми се видя много и сложих 6гр), 400 мл вода , 500 гр брашно, 1 таблетка витамин С.Размийте маята във водата,  добавете захарта  солта и накрая брашното. Омесете и оставете да втаса за 1 час. След това прегънете тестото няколко пъти и отново оставете да втаса, аз оставям в хладилник до сутринта.  На сутринта изваждам тестото върху набрашнена повърхност разтеглям тестото и прегъвам няколко пъти. Отново оставям да се навдигне. След това , оформям на хубаво топче и слагам в тенджера с олио и брашно, захлупвам и слагам в студена фурна . Пускам на 250 градуса и пека 50 до 60 мин.   От  мен Росси мога да добавя, че е разкошен, имам чувството че съм си на село при баба и дядо и ям техния вкусен и незабравим хляб!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар