Популярни публикации

вторник, 18 февруари 2014 г.

Днес е ден...- Мая Попова

Днес е ден за разплата и плащам.
Имам ведомост, стриктно разписана.
Фиш на всеки...за спомен изпращам -
поизмачкан с годините списък е:

- за това, че с болка съм обичала
- за заличените ми утрешни надежди
- за явните лъжи, които съм отричала
- за пропилените минути нежност
- за душата ми, която я разграбиха
- за избледнели от очакване мечти
- за чужди рани /колко ми оставиха/
- за още много неизсъхнали сълзи
- за облаци навъсени в очи без блясък
- за празни нощи и дъждовни дни
- за всеки, спънал се във пустотата, крясък
- за хиляди вменени ми вини...

Днес е ден за разплата. Платих си.
Не търсете от мен дивиденти.
В този списък е явно, че липсват.
С тях се плащат щастливи моменти.

Мая Попова

Няма коментари:

Публикуване на коментар