Популярни публикации

вторник, 18 февруари 2014 г.

Наивно-глупаво- Н.Памукова

Ех, защо ли още наивно,
всички хора мисля за честни?
Щом годините друго доказват си,
светът е пълен със лъжи и грешки.

И навярно, аз съм различната,
която не се нагодила.
Тази дето не умее да лъже,
па макар с това дори да е ранила...

И май това ми е грешката,
че съм честна в свят от илюзии.
Истината дори да ранява,
не боли като думи лъжливи.

Още вярвам, щом кажат ми: "Аз съм приятел"
Още подхождам с добро.
И накрая неизменното правило...
На всяко добро, двойно зло.

Ех, какво да се прави, и днес ще преглътна.
Че доброто се бърка със глупост.
И наивно ще вярвам на хората,
че говорейки с мене са искрени.

Аз знам, някъде има, и други наивни глупаци...
Като мене, те ме разбират.
Живеем в свят където да си честен,
често се бърка с "глупак си".

-Надежда ПамуковаН

Няма коментари:

Публикуване на коментар